اولین نگاه به Xbox Series S یک ترابایتی مشکی!

مایکروسافت فروش نسخه مشکی جدید Xbox Series S را با ۱ ترابایت حافظه داخلی آغاز کرده است. تنها تغییراتی که نسبت به Xbox Series S سفید اصلی وجود دارد، رنگ مشکی در قسمت بیرونی و فضای ذخیره سازی بیشتر در داخل است. با قیمت ۳۴۹ دلار، همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای بازی استارفیلد جدید Bethesda است که این هفته برای Xbox Series S / X و PC عرضه می شود.

نمای بیرونی مشکی کربنی اکنون با Xbox Series X بزرگتر مطابقت دارد، با Xbox Series S سفید ۲۹۹ دلاری که هنوز با ۵۱۲ گیگابایت حافظه معمولی موجود است. افزایش به ۱ ترابایت در این مدل مشکی به شما این امکان را می دهد که یک بازی مدرن Call of Duty را نصب کنید و دیگر نگران میزان ذخیره سازی باقیمانده نباشید.

در این مدل هیچ تغییری در پورت ها ایجاد نشده است، بنابراین در قسمت پشتی دو پورت USB، یک درگاه اترنت، شکاف گسترش حافظه و خروجی HDMI 2.1 وجود دارد. در جلو، یک پورت USB و بدون درایو دیسک وجود دارد. Xbox Series S مشکی مانند Xbox Series X با یک کنترلر مشکی نیز عرضه می شود.

 

مایکروسافت به جای جایگزینی با پوشش سفید، به پوشش مشکی روی دایره بلندگو مانند در بالا ادامه داده است. این فن اصلی برای Xbox Series S است، جایی که گرما از کنسول خارج می شود.

کنسول با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار در دسترس است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

26 + = 35

فهرست